ماست برای زیبایی چهره
نوشته شده توسط : علی پور

 بهترين مارك كرم پودر

ماست برای زیبایی چهره
در استعمال از رژ لب زیاده روی نکنید
در‌صورتی‌که میخواهید از رژ لب به کارگیری نمایید اعتنا نمائید که در استعمال از آن زیاده روی نکنید چون زیاده روی در به کارگیری از رژلب خیر فقط موجب بزرگتر جلوه کردن لبهایتان نمیشود بلکه فیس تان را مانند یک دلقک سیرک می‌کند. برای به کار گیری از خط لب آن را مماس با لبتان بکشید چون در‌صورتی‌که خط لب را خیلی زیر خیس بکشید فیس تان نازیبا می‌شود.

رژهایتان را نو نمایید
درصورتی که می‌خواهید مجددا از رژهای سابق خویش به کار گیری نمایید ، آن‌ها‌را روی شمع نهاده و گرم نمائید. این فعالیت منجر میگردد رژلب ذوب شود و زمانی خنک شد نو به حیث رسد.

اثر طولانی مقطع فرمژه با گرم کردن آن
قبلی از به کارگیری از فرمژه آن را پایین آب گرم نگه داشته یا این که با سشوار گرم فرمایید تا اثر طولانی تر و طولانی مقطع تری داشته باشد.

 

نکات زیرکانه آرایش و پیرایش
از دربین بردن جوش های سرسیاه با وازلین
برای از فی مابین بردن جوش های راز سیاه صورتتان را بشویید و مقداری وازلین به آن بمالید بعد روی فیس را با یک تکه پلاستیک بپوشانید و یک حوله روی آن قرار دهید . بعد از سپری شد 5 دقیقه حوله را بردارید و جوش هایتان را فشار دهید.

ریمل خانگی بسازید
یک ریمل خانگی بسازید که دارنده عارضه ها نباشد . برای این فعالیت چندین تکه زغال خالص را پودر فرمائید و به آن ژل آلوئه ورا طولانی تر نمائید مطمئن باشید این ریمل به پوستتان جراحت نمی زند.

 

طرز ایجاد ریمل خانگی
ترفند پرهیز از پخش شدن ناخن ها
برای دوری از پخش شدن ناخن ها هنگام تصاحب کردن آنان با ناخن گیر یک تکه چسب را روی ناخن گیر بچسبانیدتا ناخن هایتان در نزدیکی منزل پخش نشوند.





:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: